اکسپریا Z2 پيش از گلکسی اس ۵ در سرزمین مادری سامسونگ عرضه می شود

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


اکسپریا Z2 پيش از گلکسی اس ۵ در سرزمین مادری سامسونگ عرضه می شود

ا

xperia-z2

بازار اسمارت فون ها در کره جنوبی از جمله بازارهاییست که بسیاری از شرکت های خارجی کار سختی برای فعالیت و رقابت در آن دارند، چرا که برندهای کره ای تقریبا تسلط کاملی بر آن دارند. Samsung, LG و Pantech را می بایست رهبران این بازار دانست.


اما سونی با Xperia Z2 امیدوار است تا فعالیت خوبی در این بازار داشته باشد. این شرکت ژاپنی در تلاش است تا پرچمدار جدید خود را تا پایان این ماه در کره جنوبی عرضه کند، حتی این شرکت برنامه هایی برای عرضه این محصول توسط اپراتورهای بزرگ کره ای دارد. البته در همین ماه Z2 در ژاپن هم عرضه خواهد شد.

براساس اعلام وبسایت کره ای Daum، بازار کره جنوبی برای سونی از اهمیت زیادی برخوردار است. دقیقا به همین دلیل است که این شرکت ژاپنی، پرچمدار خود را حتی قبل از عرضه پرچمدار سامسونگ (گلکسی اس ۵) در کره جنوبی روانه بازار خواهد کرد.

در ماه ژانویه بود که سونی پرچمدار قبلی خود یعنی Xperia Z1 را در کره عرضه کرد. با توجه به اینکه می توان مطمئن بود که فروش جهانی گلکسی اس ۵ بیشتر از اکسپریا Z2 خواهد بود، این موضوعی بسیار جالب است که شاهد عملکرد این محصول سونی در بخش فروش در سرزمین گلکسی اس ۵ باشیم.

منبع : phonearena

 


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 136

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف